Du vil ved oppdragets start få tilgang til portalen Selvbetjening for mottaker av honorar.

Sametinget behøver informasjonen beskrevet i «skjema for oppdragstaker» for oppretting av portaltilgang, dersom en oppdragsavtale ikke er skrevet. Skjemaet el. oppdragsavtalen sendes til din kontaktperson i Sametinget eller til Økonomiseksjonen.

Økonomiseksjonen vil på bakgrunn av opplysninger i oppdragsavtalen el. skjema for oppdragstaker opprette tilgang til portalen, og gi beskjed når tilgangen er klar.

Når ditt oppdrag for Sametinget er utført og tilgangen er opprettet kan du kreve refusjon av reisekostnader/andre utgifter og registrere dine honorarkrav her.

Påloggingen skjer via din tilgang til ID-porten (MinID, BankID, Buypass ID, eller Commfides e-ID).

Veiledning og brukerstøtte

Utfyllende brukerveiledninger, inkludert videoveiledninger, finner du her

Ved spørsmål av teknisk art kan du ta kontakt med DFØs Kundesenter, tlf. 406 34 021

Har du spørsmål knyttet til selve oppdraget eller administrative forhold rundt dette, tar du kontakt med din kontaktperson eller med Økonomiseksjonen i Sametinget: Telefon: 784 74 000

Støttede nettlesere

Bruk Internet Explorer 11. Mer om nettleserne.

Fant du det du lette etter?

Hva lette du etter? Din tilbakemelding hjelper oss ålage bedre nettsider.

Takk for din tilbakemelding!